luni, 25 mai 2009

Chitari acustice

De 2 sapt tot caut o chitara acustica fender la un pret in jur de 9 mil,ca astazi sa aflu ca am doar 6:((,dar ma rog asa e viata,si am gasit alta la 7 mil http://www.soundcreation.ro/instrumente_muzicale,category_id,9,cat_title,Chitari_acustice,brand_id,128,brand_title,Fender,product_id,4032,product_name,Fender_CD-100.html daca stiu cineva unde pot gasii o chitara buna acustica la un pret normal va rog spunetimi :D vladnoretu@yahoo.com.imi plac atat de mult chitarile incat as lua orice chitara numai sa scrie fender pe ea.

2 comentarii:

  1. "imi plac atat de mult chitarile incat as lua orice chitara numai sa scrie fender pe ea"

    La talentul tau la chitara cred si eu ca nici nu conteaza chitara pe care canti, este echivalent de "bun". SARCASM

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te da mare ca nici tu n ustii cine stie ce rahat la chitara

    RăspundețiȘtergere